2011. szeptember 24., szombat

Romantika, még hogy romantika?

Az a helyzet, hogy Mr. romantika nem sűrűn látogatott meg az utóbbi évek során, így neheztelek rá.
Nem vagyunk jóban.
Mégis befurakodik a gondolataimba, azok pedig az ujjaimba.
Az az ördögi charme....
Így hát, hiába nem szeretem a rózsaszínt, a melankolikus, melegszívű regényhősnőket és a lényükből sugárzó, szív fájdító hős szerelmet (dehogynem szeretem...elhisztek nekem mindent?)...megszületett ő:







Hát ez van akkor, amikor előkészítem a fekete kelmét, a sötétre festett gyapjakat. A koromsötét csipkéket.
Hát igen,  Mr. Romantika itt járhatott.

......hallottam a kaput becsapódni. 

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a baba. És tényleg mintha kicsit szomorkás lenne. Talán a távolban élő szerelmére gondol...

    VálaszTörlés
  2. sziven a keze...ez biztos szerelem!:)

    VálaszTörlés