2011. augusztus 31., szerda

Hencidától Boncidáig 2.

Kedveseim!




Elérkezett a várva várt nap: a babák név napján indul az ünnepi játékunk.
A felajánlásom nem más (minő meglepetés), mint egy ERABERA BABA.Hogy egy kicsit más legyen és ti is aktív részesei lehessetek a következőket találtam ki:Elkészítettem egy babácskát, akit a ti ízlésetek alapján öltöztetnék, csinosítanék a játék időtartama alatt.Ezen túl minden Hencidától Boncidáig - nyeremény játék az Erabera Babákkal! elnevezésű bejegyzést érdemes figyelni, mert a hozzászólásoddal lehetőséget kapsz, hogy egy neked leginkább tetsző • anyag
• haj szín
• díszítő elem
• kiegészítő jelenhessen meg a babán.A ti javaslatotok alapján kel életre a legújabb ERABERA BABA!Időtartam: augusztus 31. (Erabera babák név napja)-szeptember 13.(jómagam szülinapja)Nagyon örülnék, ha lájkolnátok az E.B. dolls oldalt, valamint ha megosztanátok ezt a bejegyzést, hogy minél többen részesei lehessenek a játéknak!












Holnap, azaz 20100. szept. 1-én, este hét óráig lehet választani az alábbi anyagokból. Örülnék, ha ennél a  fényképnél tennéd. Amennyiben nem megoldható, természetesen itt, a blogomon is figyelni fogom a kívánságokat:)




Hát ezekről lenne szó. Én mindegyiket kedvelem, és neked? Melyik tetszik?


2 megjegyzés: